Blog

سیستم بتی قالب تونلی

سیستم بتنی قالب تونلی یکی از روش های مورد استفاده برای اجرای ساختمان هایی با سیستم باربر دیوار و سقف بتنی است.در این سیستم تونلی دیوارها و سقف های بتن مسلح به صورت همزمان آرماتوربندی،قالب بندی و بتن ریزی می شوند.این روش ضمن بالا بردن سرعت و کیفیت اجراءعملکرد سازه ای و رفتار لرزه ای مجموعه سازه را به لحاظ یکپارچگی اعضا و اتصالات آن ها به نحو چشمگیری بهبود می بخشد.

استفاده از این سیستم جهت ساخت ابنیه بتنی بیشترین بازه را در اجرای انواع ساختمان ها پوشش می دهد.از قبیل اجرای انبوه سازی مسکن، اجرای مدارس،هتل ها و بیمارستان ها و به طور معمول هر ساختمانی که در طراحی آن از روش های ساختمان های سلولی استفاده شده است.

استفاده از روش قالب تونلی در ساختمان ساری،به دلیل کیفیت بالای بتن تولید شده ،سرعت بالا و کاستن هزینه های تولید از جایگاه ویژه ای برخوردار شده است.

این سیستم یکی از بهترین روش های ساخت و ساز صنعتی است و از ابتدا در کشور هایی که با مشکل زلزله روبرو بوده اند مورد توجه قرار گرفته است .روش قالب تونلی ،مانند دیگر روش های ساخت صنعتی،در چهار معیار کاهش زمان ،کاهش هزینه ،ارتقاء کیفیت و امنیت کارکنان توجیه پذیر است.

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *